Παρασκευή, Απριλίου 4

Πείστε τον μπαμπά (ή θείο) σας να δεχτεί το μάρκετινγκ στην οικογενειακή επιχείρηση!

Από: http://www.marketingconsultant.gr/blog/item/138-peiste-ton-bampa-i-theio-sas-na-dextei-to-marketingk-stin-oikogeneiaki-epixeirisi


Έχετε αρχίσει να ασχολείστε δειλά-δειλά με την οικογενειακή σας επιχείρηση. Έχετε όρεξη, όραμα και πολλές ιδέες. Διαβάζετε, ψάχνετε στο Ίντερνετ, σκέφτεστε, συγκρίνετε, παρακολουθείτε τον ανταγωνισμό και είστε τόσο σίγουροι ότι οι προτάσεις σας θα βοηθήσουν στην ανάπτυξη και στην αλλαγή της επιχείρηση. Προτάσεις και ιδέες που τις περισσότερες φορές όμως, "τρώνε πόρτα" από... τους πρεσβύτερους.
Οικογενειακές Επιχειρήσεις Θέμης Σαρανταένας Σύμβουλος Μάρκετινγκ
Πρώτη δημοσίευση: epixeiro.gr 4 Απριλίου 2014
Μάρκετινγκ Οικογενειακές Επιχειρήσεις Θέμης Σαρανταένας
Γιατί; Γιατί πιθανόν οι αποφάσεις δεν λαμβάνονται με την πλήρη πλειοψηφία των εμπλεκομένων, γιατί πιθανόν οι πρεσβύτεροι "γνωρίζουν τα πάντα" καθώς τόσο καιρό είχαν επιτυχία, γιατί πιθανόν να γίνεται εστίαση στην σημερινή επιβίωση της επιχείρησης και όχι στην χάραξη της στρατηγικής για το μέλλον, γιατί πιθανόν να υπάρχει άγνοια και φόβος για κάθε τι νέο και μη δοκιμασμένο! Λόγοι και παράγοντες απολύτως σεβαστοί και κατανοητοί.

Αν όμως έχετε μια πολύ δυνατή ιδέα και θέλετε να "την περάσετε" με κάθε τρόπο θα πρέπει να χρησιμοποιήσετε τη δύναμη του μυαλού σας και μερικές έξυπνες τακτικές. Αρχικά, χρησιμοποιήστε μεταφορές: οι μεταφορές είναι ο ιδανικότερος τρόπος για να κάνετε κάποιον που δεν είναι εξοικειωμένος με μια έννοια να την κατανοήσει. Έτσι για να χρησιμοποιήσετε σύγχρονες ορολογίες του μάρκετινγκ, χρησιμοποιήστε "συνώνυμα" της δεκαετίας του 1990: πχ αντί retweet = πείτε προσωπική σύσταση, αντί να πείτε viral = πείτε προώθηση στόμα με στόμα online, αντί να πείτε adwords = πείτε διαφήμιση που πληρώνεις μόνο για κάθε έναν που την βλέπει και μπαίνει στο site, αντί να πείτε Facebook Like= πείτε δημόσια υποστήριξη των πελατών μας & φίλων της επιχείρησης, αντί να πείτε Facebook Page = πείτε να φτιάξουμε δωρεάν οnline σελίδα υποστήριξης κ.ο.κ.

Ακόμα, καλό θα είναι να μιλάτε με αριθμούς. Οι "παλιοί" καταλαβαίνουν ΠΟΛΥ καλά τους αριθμούς (και εδώ που τα λέμε αυτός είναι και ο σωστός τρόπος προσέγγισης στην επιχειρηματικότητα και στο μάρκετινγκ = τι σου κοστίζει, τι σου φέρνει και για πόσο καιρό στο φέρνει). Έτσι αναγνωρίστε από νωρίς τι ενδιαφέρει περισσότερο αυτόν που θέλετε να πείσετε (αύξηση τζίρου; αύξηση κερδών; μείωση στα κόστη; αύξηση αποδείξεων; αύξηση εισόδων κλπ) Προετοιμαστείτε, κάντε τα σενάρια σας και να θυμάστε πως εύκολα κάποιος μπορεί να απορρίψει μια ιδέα που δεν είναι τεκμηριωμένη: όμως τα νούμερα πάντα μιλούν (και πείθουν) από μόνα τους!

Επιπρόσθετα, μπορείτε να χρησιμοποιήσετε παραδείγματα και μελέτες περιπτώσεων από άλλες επιχειρήσεις (προσοχή εφάμιλλες επιχειρήσεις με την δική σας) . Έτσι θα μπορέσετε να βρείτε το υλικό, να το τυπώσετε και να το δείξετε καθώς επιχειρηματολογείτε. Μια εικόνα ίσον χίλιες λέξεις! Συμπληρωματικά αποφύγετε τα ακρωνύμια και ορολογίες όπως "SEO", "Inbound Marketing", "Leads" και μιλήστε με απλές περιφραστικές φράσεις. Σημασία έχει να φτάσει το μήνυμα με επιτυχία στον δέκτη, και αυτό επιτυγχάνεται μόνο όταν ο δέκτης το κατανοήσει (αλλιώς τις περισσότερες φορές για την αποτυχία ευθύνεται ο πομπός).

Τέλος, να είστε πολύ καλά διαβασμένοι. Να περιμένετε όλες τις πιθανές ερωτήσεις και να έχετε τις κατάλληλες απαντήσεις. Αν εντοπιστεί πως έχετε άγνοια σε κάποιο θέμα ή δεν είστε ακριβείς στην απάντησή σας ή δεν έχετε την απαιτούμενη αυτοπεποίθηση δύσκολα θα σας εμπιστευτεί ο συνομιλητής σας. Άρα, ρωτήστε φίλους και γνωστούς, πείτε τους την ιδέα σας και ακούστε τις ερωτήσεις τους. Είναι σίγουρο πως θα σας αποκαλύψουν πτυχές τις ιδέα σας που δεν είχατε καν σκεφτεί να προετοιμάσετε!

Και μαζί με όλα αυτά θέλει υπομονή, επιμονή και θάρρος. Η αλλαγή θέλει χρόνο και πάντα φέρνει αντίσταση γιατί απλούστατα το άγνωστο και το ξεβόλεμα δεν το προτιμάει κανείς, σταδιακά όμως και με προσήλωση στον στόχο σας είναι σίγουρο πως θα τα καταφέρετε!
Τελευταία τροποποίηση στις Παρασκευή, 04 Απριλίου 2014 12:42 
- See more at: http://www.marketingconsultant.gr/blog/item/138-peiste-ton-bampa-i-theio-sas-na-dextei-to-marketingk-stin-oikogeneiaki-epixeirisi#sthash.WuU13hLr.dpuf

Δημοφιλείς αναρτήσεις

Labels

protagon.gr tovima.gr Ελλάδα ethnos.gr news.kathimerini.gr εκλογές σχόλια kathimerini.gr real.gr μνημόνιο Άρθρο κρίση τρόικα naftemporiki.gr koutipandoras.gr Έλληνες Ευρώπη ΠΑΣΟΚ κυβέρνηση Παπαδήμου tanea.gr Ελληνικό χρέος Κυβέρνηση Μπάστας Χάρης Οικουμενική κυβέρνηση ελληνική πολιτική πολιτικοί Ελευθερία Ελληνική κυβέρνηση ΙόΦ ελληνικά κόμματα οικονοµική κρίση οικονομική κρίση χρεοκοπία Αλέξης Τσίπρας Ευρωζώνη Λαός Νοέμβριος Οκτώβριος Πολιτικό Σύστημα Πολιτικός Σχολιασμός δραχμή Axileas Arslanoglou Άνγκελα Μέρκελ Αθήνα Αλήθεια Γνώμη ΔΝΤ Ελληνική Ερευνητής συγγραφέας Ευάγγελος Βενιζέλος Θέση ΝΔ έξοδος Ελλάδας από ευρώ αρθρογραφία ευρώ κόμματα Eurogroup FaceBook PSI protothema.gr Έλληνας Αμερική Αρχηγός Γιώργος Παπακωνσταντίνου Δεκέμβριος Ζυγισε και Αποφασισε Κόμμα Ολυμπιακοί αγώνες Λονδίνο Πολίτης Σαμαράς Σύνταγμα Χαράλαμπος Μπάστας Χρυσή Αυγή Χρόνος βουλή δημοκρατία δημοσκοπήσεις ελληνικά προιόντα οικονομία πετρέλαιο Champions League Irene Maria Billines Siemens Άννα Διαμαντοπούλου Έλληνες πολιτικοί Έξοδο Όνειρο Α. Σαμαρά ΑΟΖ Αγώνας ΓΑΠ Γνώση Δανεισμός Δημοψήφισμα Δημόσιο ΕΟΠΥΥ Ελληνικό Ελπίδα Ενωμένη Κίνησις Ελλήνων Εργασία Ευχές Ηγέτης Κάλπη Καθημερινή Κοινωνία αξιών Κωνσταντίνος Μανίκας Κόμματα. Λονδίνο Λόγια Λόγος Ξένια Μακρή Πλούταρχος Πολιτική Πολιτισμός Πρόδρομος Θεοδουλίδης Σήμερα Σταμάτης Σπανουδάκης Συνέντευξη Σχέδιο Τουρκία Χριστούγεννα Ψήφος αριστερά βία διαδίκτυο δικομματισμός εκπαίδευση ελληνική αξιοπρέπεια επεισόδια κι όμως παράγει κούρεμα ομολόγων μαθητής μεταρρυθμίσεις νηστεία παιδεία παρέλαση τράπεζες υγεία φοροδιαφυγή όνειρα 2012 25 Μαρτίου 26η Οκτωβρίου ARTE Aristotelis Tsagkarogiannis Bostanistas.gr Buzzfeed Casus Belli CiTY Costa Concordia Deep Purple Democracy Dimitris Chatzidoukas European Alternatives Exit polls Facebook! Google hangout Imperial College NHS Trust Jon Lord Manolis Petropoulos Nektaria Stamatopoulou Paul Krugman Real News Social media Sofia Karagianni Twitter Wall Street Journal Youtube ZDF ethnos.grκυβέρνηση euro2day.gr google +1 harta.gr imerisia.gr left.gr marketingconsultant.gr moirasou.blogspot.gr newsbeast.gr offshore sport.gr tweeter www.kathimerini.gr Άγιον Όρος Άγχος Άδωνι Γεωργιάδη Άκης Τσοχατζόπουλος Άλωση της Πόλης Άνκελα Μέρκελ Άποψη Άρνηση Έθνος Έλληνας μειονοτικός Έμφυλες Ταυτότητες Ένωση Ήλιο Όμορφες στιγμές Ώρα ΑΕΙ ΑΕΚ ΑΝ. ΕΛΛ ΑΠΟΕΛ Αέριο Αγαθό Αγωνιστής Αιγαίο Αλλαγή Ανάδελφο Αναγέννηση Ανδρέας Λοβέρδος Ανοχή Αντίσταση Αντιρατσιστές Αντώνης Σαμαράς Απαγορευμένη Εκπαίδευση Απελευθέρωση Ιωαννίνων Αποστολή Αποτέλεσμα Αποτελέσματα εκλογών Αποφασίζω Απόψεις Αρχή Αττικόν Αυγουστός Αύγουστος Βήμα Βαξεβάνης Κώστας Βασίλη Μαρκεζίνη Βασίλης Κολώνας Βιασμός Βιομηχανία Βλαντιμίρ Πούτιν Βούλα Παπαχρήστου Γ. Παπανδρέου ΓΣΕΕ Γέλιο Γαλλία Γερμανία Γερμανίας Γερμανοί Γερμανοί βουλευτές Γιάννη Μπαξεβάνη Γιάννης Στουρνάρας Για την Ελλάδα τώρα Γιώργος Κατίδης Γιώργος Παπανδρέου Γκατζογιάννη Γκρίνια Γλώσσα Γλώσσα του Σώματος Γρίβας Γραμματέας ΔΕΛΤΙΟ ΤΥΠΟΥ Δάσκαλος Δέσμευση Δήμαρχος Δίστομο Δείξε Δημήτρη Μπουραντά Δημήτρης Λιγνάδης Δημοκρατία στην Ελλάδα Δημοσιογράφος Δημόσιος Διάλογος Διακυβέρνηση Διαλογισμός Διαφορά Διεκδίκηση Δικαιοσύνη Διχασμός Δολάριο Δραπετσώνα Δρόμος Δυτικός κόσμος Δωράκι Δόμνα Σαμίου Δύναμη Δύσκολες στιγμές Ε.Α.Μ. Ε.Ε ΕΝ.Κ.Ε ΕΠΙΚΑΙΡΑ ΕΡΤ Είδηση Εγωισμός Εγωκεντρισμός Εγωπάθεια Εγώ Εθνική Ενότητα Εκδοτης Εκδότης Εκλογή Ελένη Ελένη Ανθοπούλου Κουτσίδου Ελλάδας Ελληνικά Πανεπιστήμια Ελληνική Πρόταση Ελληνική κουζίνα Ελληνικό καλοκαίρι Ελληνικός Εμείς Ενημέρωση Ενωμένη Κίνηση Ελλήνων Εξουσία Επικοινωνιακό Επικοινωνιολόγος Επιστολή Επιτελείο Επιτυχία Εποχή Εργατική Εσύ Ευάγγελος Μαζάρης Ευρωομόλογο Ευρωπαϊκή Εχθροί Ζήμενς Ζορμπάς Ζυγίζω Ζωή Ηγούμενος Εφραίμ Ηθική Θάλασσα Θέμα Θέμης Σαρανταένας Θεσμοί Θεσμός Θετικές προθέσεις Θεός Θυμήσου Θυσία Ι.Μ. ΙΚΕΑ Ιδεολογία Ιδεολογικό Ισοτιμίες Ισπανία Ιστορία Ιστορίας της Αρχιτεκτονικής Ιστοσελίδας Ισότητα Ιταλία Ιωάννης ό Φίλος Κέρδος Κίμων Κουλούρης Κίνημα της Πατάτας Καζαντζάκης Καημός Καθήκον Καθημερινότητα Καλαμαράς Αντώνης Καρακούσης Καραμανλής Κωνσταντίνος Καρδιά Καταγγελία Κατερίνα Μουτσάτσου Κοινωνία Κοινωνίας αξιών Κομισιόν Κομπλιμέντο Κουλτουριάριδες Κρις Σπύρου Κυπριακό Κόμπλεξ Κόσμος Κύπρος Κώστας Χατζηδάκης ΛΑΟΣ Λάθη. Εμπειρίες Λάθος Λίλιαν Γκλας Λαπαβίτσας Λιβόρνο Ντε Φάλκο Λογοτέχνες Λουκά Παπαδήμου Λουκάς Παπαδήμος Λούκα Κατσέλη Λυρτσογιάννης Λύση Μ.Μ.Ε. ΜΑΤΘΑΙΟΣ ΤΣΙΜΙΤΑΚΗΣ Μάθιου Νίμιτς Μάριος Καρακατσάνης Μάριου Αραβαντινού Μάρκετινγκ στην οικογενειακή επιχείρηση Μάρτιν Φόρντ Μάρτιος Μέλλον Μέρκελ Μήνας Μήνυμα Μαγείρεψε Μαγνητισμός Μακεδονικό Μανιφέστο Μανώλη Μαυροματάκη Μαρία Μαυρίδου Καλούδη Μαρία Σολομού Μειονότητα Μεσογειακή διατροφή Μεϊμαράκη Μητσοτάκη Μιλανέζε Μισθοί Μισθός Μνημόνιο 3 Μπαράκια Μπερλουσκόνι Μπουτάρης Μπρέχτ Μυαλό Νέα Δημοκρατία Νίκη Νίκος Βούτσης Νεολαία Νικολάκης Νικόλαος Νημάς Νομισματική Νοοτροπία ΟΥΡΑΝΟΣ ΣΤΟ ΑΙΜΑ Οικογένεια Οικονομία της τεχνολογίας Οικονομια Οικονομικά Ολάντ Ομιλία Ομορφάντρας Οργή Οφειλέτες Π. Κουρουμπλής ΠΓΔΜ ΠΡΟΣΥΝΕΔΡΙΑΚΗ ΕΚΔΗΛΩΣΗ Πάτρα Πέτρος Δούκας Πίστη Πίτσος Παγκόσμια Κρίση Παγκόσμια ημέρα Προσώπων με Αναπηρία Παιδεία. Πανεπιστήμιο Πανεπιστήμιο Θεσσαλίας Παρακμή Παραμύθια Παραολυμπιακοί Αγώνες του Λονδίνου Πατέρας Φιλόθεος Φάρος Πατριωτική Αναγέννηση Πληροφορία Πολίτες Πορεία Πράξη Προεκλογική περίοδος Προσευχή Προσεχώς Προσοχή. Επιλογή Πρωθυπουργός Πρωτομαγιά Πρόδρομου Θεοδουλίδη Πρόεδρος Πρόοδος Ρήξη Ραφαέλα Παπαδοπούλου Ρεπουμπλικανοί Ρομαντισμό Ρωσία ΣΥΡΙΖΑ Σίμου Κεδίκογλου Σαρακοστή. Σαρκοζί Σεβ. Μητροπολίτη Μεσογαίας και Λαυρεωτικής Σημαία Σημαντική δουλειά Σκοπιανό Σκοπιμότητα Σκοτάδι Σκουριές Στρατηγός Συμφέροντα Συνείδηση Σχολείο Σύριζα Σώμα Σώμα Δίωξης Οικονομικού Εγκλήματος Τάκης Σπυριδάκης Τέλος Τακτ Ταξικό Τουρισμό Τούρκοι Τσάβεζ Υπηρεσίες Φασισμός Φεστιβάλ Κινηματογράφου Θεσσαλονίκης Φιλιέττα Μιχαλακάκου Φλέρτ Φορολογική μεταρρύθμιση Φραγκφούρτη Φροσελίνα Μπαχαρίου Φτηνά Φως Φόροι Χίος Χαλκιδική Χαράλαμπος Μπάτσας Χειρουργός Ουρολόγος Χρήστος Παπουτσής Χριστιανισμός Χριστόφορος Παπακαλιάτης Χύμα Χώρο Ψέματα Ψεύτη άνθρωποι έγκλημα έκθεση ΙΟΒΕ έμπνευση ίντερνετ αγορά εργασίας αθλητικό νομοσχέδιο ακτιβισμός αλήθειες για την οικονομία αναξιοπιστία ανασφάλιστοι εργαζόμενοι ανεργία ανθέλληνες ανταλλαγή χρέους απεργία αποδυνάμωση κομμάτων αποκρατικοποιήσεις απολύσεις βιβλία βουλευτές γιαούρτωμα γιορτές δανειστές Ελλάδας δασκάλα δημοσιογράφοι δημόσιο χρέος δημόσιος τομέας διάσωση Ελλάδας διαδήλωση διαπραγμάτευση διαφήμιση δικαιώματα δοκιμασία εγκληματικότητα εθνική συνεννόηση ειδήσεις εκδόσεις εκκλησία εκταμίευση 6ης δόσης ελληνικά κοιτάσματα ελληνική οικονομία ελληνικό κράτος επαγγελματίες πολιτικοί επαγγελματική επαρχία επιμήκυνση επιχείρηση εργαζόμενοι εφαρμογή νόμων ηθοποιός ιδιωτικός τομέας κατάρρευση καταθέσεις καταστροφή κατώτατος μισθός κοινωνική δικτύωση κοινωνικός ρατσισμός λίστα Λανγκάρντ λαχανόκηπος στην ταράτσα λιτότητα μεταβατική κυβέρνηση μεταδικτατορική Ελλάδα μετανάστες μισθοί Ελλάδας μόδα νέα κυβέρνηση νέοι ντιμπέιτ οικονομικά μέτρα οικονομική συμφωνία παλιό μπακάλικο πανελλαδικές εξετάσεις παραοικονομία πατάτες πλουτοκράτης πνευματικά δικαιώματα ποδόσφαιρο πολιτικό πορείες πραξικόπημα προβοκάτορες προκήρυξη δημοψηφισμα προπαγάνδα προσούτο πρωθυπουργοποίηση πρωθυπουργό πυρκαγιές ρατσιμός ρατσισμός ρεαλισμός σαρακοστή σκουπίδια στρατιωτική θητεία συγκέντρωση ΠΑΜΕ συμπόνια σχολικά βιβλία τελεσίγραφο τι είναι εθνικό το πρόσωπο της χρονιάς φάρμακα φαγητό φιλανθρωπικό έργο φορολογία φορολόγηση φυσική φυσικό αέριο χασίς χρέη χρυσός ψηφοφορία

Ενημέρωση

www.hellinika.gr

www.hellinika.gr

Ηλεκτρονικός Ψηφιακός Κατάλογος

με άλλη ματιά

Blog Archive